lördag 2 maj 2015

Alltså Balett!

Jag har nu varit på mitt livs första dansuppvisning! O MY GOD!!! tänk den som kunde röra sin kropp så... Felicia min rumskompis syster hade sin sista balett uppvisning i Malmö innan Stockholm. SÅÅÅÅ duktig!! Efter att ha slitit med observations rapport i flera dagar fick vi ett väl behövt avbrott med kalas och balett som avslutades med vin och ost och trevligt sällskap. sen så har jag tittat på min rapport ännu en gång och jag är nog så klar som jag kan bli. Nu är det bara att vänta och se vad som händer med den. Jag har även fått en prognos för hur troligt det är att jag får grillat i kväll hmmm de var 100% :) låter bra tycker jag! Vill ni läsa om Felicias syster som dansar har hon egen blogg http://nouw.com/MalinJakob där kan ni även se bilder och följa henne i hennes liv :) titta in och kolla balettbilderna! Den sista dagen i Malmö åkte vi på bio Felicias föräldrar och jag Super mysigt vi såg avengers (tror jag den hette) sen avslutade vi helgen med en solig dag, sällskapsspel och god mat. När vi kom hem upptäckte Felicia att hennes nycklar var kvar hemma i Malmö... (de har kommit till rätta nu tack vare posten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar