söndag 19 april 2015

Starten!

Det är dags idag börjar mitt blogg liv :) Jag ska snart fylla 30 och känner att jag inte har gjort något med mitt liv. Så det är dags att börja nu. Jag kanske ska presentera mig : jag fyller som sagt snart 30, har diagnosen EDS (vill ni veta mer om den så läs ), jag pluggar just nu till förskollärare i Varberg (via Borås högskola), Jag bor med en klasskompis och vi har just fått tag i en egen lägenhet:) flyttlasset går den 1:a juni. Jag är singel och har insett att jag är väldigt kräsen när det gäller den avdelningen i mitt liv. när jag började i skolan här i Varberg fick jag flytta ca 30 mil från min familj och mina vänner. g har även ett Snart har vi gått färdigt första året av 3,5 på utbildningen. Jag har fått fantastiska vänner och trivs med mitt studentliv, men som alla studenter kan jag tycka att det inte är så mycket i lön medans man pluggar. Det är bara bita ihop och anpassa munnen efter matsäcken. Jag har även ett stort intresse för bakning, matlagning och medeltiden. Ibland alltihop på en gång ;) Jag åker till medeltidsveckan på Gotland så ofta jag kan men även här är det pengarna som styr. Vad det skulle vara skönt att bara vinna massa pengar så man inte behövde ha det problemet någonsin mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar